بررسی ماشین لباسشویی پاکشوما TFB-76401
نوشته شده توسط : ارغوان

ماشین لباسشویی پاکشوما TFB-76401

 لباسشویی یکی از لوازم کاربردی و ضروری در منازل می‌باشد. امروزه با استفاده از ماشین های لباسشویی در منازل، شست و شو لباس ها بسیار آسان شده است. از نکات مهمی که هنگام خرید ماشین لباسشویی باید به آن توجه داشته باشید این است که باید با توجه به تعداد اعضای خانواده آن را انتخاب نمود. ماشین لباسشویی پاکشوما ۷ کیلویی مدل TFB-76401WT یکی از لباسشویی های درب از جلو می باشد که به ۱۶ برنامه شستشو اصلی و ۳ برنامه کمکی مجهز شده است. این لباسشویی دارای موتوری از نوع BLDC با قدرت ۱۴۰۰ دور بر دقیقه می باشد. رنگ بدنه این لباسشویی، سفید و پنل آن به رنگ مشکی است. شما می توانید برای مشاوره و اطلاع از قیمت لباسشویی ۷ کیلویی پاکشوما با بخش فروش ری کالا تماس بگیرید. در ادامه به بررسی ویژگی ها و قابلیت های لباسشویی پاکشوما ۷۶۴۰۱ می پردازیم.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

ماشین لباسشویی یکی از لوازم کاربردی است که امروزه در اکثر خانه ها وجود دارد. معمولا لباسشویی ها به صورت درب از جلو و درب از بالا طراحی می شوند. ماشین لباسشویی پاکشوما 7 کیلویی مدل TFB-76401ST یکی از لباسشویی های درب از جلو می باشد که به 16 برنامه شستشو اصلی و 3 برنامه کمکی مجهز شده است. لباسشویی پاکشوما دارای موتوری از نوع BLDC با قدرت 1400 دور بر دقیقه می باشد. بر روی درب ماشین لباسشویی طلق محافظ طراحی شده که از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و از درب محافظت می کند. سیستم شستشوی تاخیری یکی از برنامه های شستشوی کاربردی در این مدل ماشین لباسشویی پاکشوما است با این برنامه شما می توانید زمان شستشو را از 1 تا 24 ساعت به تعویق بیندازید که در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می شود.

 

موتور ماشین لباسشویی پاکشوما ساخت کجاست؟

قطعات به کار رفته در یک محصول تاثیری زیادی در کیفیت آن دارد به همین علت این که موتور ماشین لباسشویی پاکشوما ساخت کجاست بسیار حائز اهمیت است. برند پاکشوما جزو برند هایی است که با استفاده از تجارب برند هایی مانند پاکشوما و سامسونگ سعی کرده قطعات تولیدی خود را به کیفیتی بالایی برساند و همواره از خرید قطعات از کشور های دیگر اجتناب کرده، به همین سبب ماهیت این برند را می توان تماما ایرانی دانست.

 

ویژگی های لباسشویی ۷ کیلویی TFB-76401

ماشین لباسشویی پاکشوما TFB-76401 WT با رنگ سفید و ظرفیت ۷ کیلو طراحی و تولید شده است. درب مشکی بزرگ به همراه پنل نمایشگر زیبا به جذابیت این لباسشویی افزوده است. ویژگی اصلی این لباسشویی، موتور BLDC است. سرعت چرخش دور موتور نیز در این مدل ۱۴۰۰ دور در دقیقه است. این مدل از لباسشویی پاکشوما مجهز به ورودی مستقل آب سرد و گرم جهت صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد. شیشه روی درب پاکشوما نشکن بوده و در برابر ضربات سهمگین و گرما و سرمای زیاد، نمی شکند.

 

دیگ لباسشویی از نوع دیگ الماسه است. در زمان شستشو، دیگ با لباس ها ارتباط مستقیم دارد که این کار بافت لباس را ضعیف می کند. اما با دیگ الماسه سطح تماس لباس ها با دیگ کمتر می شود و شستشوی بهتری را برای شما به ارمغان می آورد.

از امکانات بسیار خوبی که ماشین لباسشویی اینورتر پاکشوما ۷ کیلویی دارد، قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار می باشد. با این سیستم دیگر نگران لباس جامانده خود نخواهید بود. صفحه نمایش دستگاه از نوع تمام لمسی است و به راحتی میتوان با آن کار کرد.

ماشین لباسشویی TFB-76401 دارای سیستم زمان سنج یا تاخیر در شستشو می باشد که شستشوی لباس ها را از ۱ تا ۲۴ ساعت به تاخیر می اندازد. زاویه باز شدن درب، ۱۸۰ درجه و به سمت چپ است. لباسشویی پاکشوما در حین کار ۵۴ دسی بل و هنگام آبکشی ۷۶ دسی بل صدا ایجاد می کند. دستگیره دستگاه به صورت ارگونومیک طراحی شده است.

 

برنامه های شستشو

لباسشویی پاکشوما TFB-76401 دارای ۱۶ برنامه شستشو اصلی و ۳ برنامه کمکی می باشد که کار شستشو را برای انواع البسه و نوع پارچه ها بسیار راحت می کند. برنامه های شستشو شامل شستشوی اقتصادی البسه نخی و کتان، شستشوی ملحفه و روتختی، شستشوی سریع ۱۵ دقیقه ای، شستشوی سریع ۴۵ دقیقه ای، شستشوی البسه حجیم و ضخیم، شستشوی البسه رنگی، شستشوی البسه کودکان، شستشوی البسه ورزشی، شستشو با قابلیت اتوکشی آسان، قابلیت آبکشی اضافه البسه EXTRA RINSE، شستشوی خودکار دیگ و شستشوی Automatic می باشد.

دیگ لباسشویی از نوع دیگ الماسه است در زمان شستشو دیگ با لباس ها ارتباط مستقیم دارد که این کار بافت لباس را ضعیف می کند اما با دیگ الماسه سطح تماس لباس ها با دیگ کمتر می شود و شستشوی بهتری را برای شما به ارمغان می آورد. قابلیت اضافه یا کم کردن لباس در زمان شستشو یکی از مزیت های لباسشویی به شمار می آید چرا که با استفاده از این برنامه می توان لباس را در زمان شستشو کم و یا اضافه کرد. دمای آب لباسشویی قابلیت تنظیم از 20 تا 90 درجه ی سانتی گراد را دارد. برای صرفه جویی مصرف انرژی در ماشین لباسشویی ورودی مستقل آب سرد و گرم تعبیه شده است. آبکشی اضافه البسه، برنامه شستشوی البسه رنگی COLOR WEAR، برنامه شستشوی خودکار دیگ DRUM CLEAN، برنامه شستشوی البسه کودکان Baby care و برنامه شستشوی البسه ورزشی Sport Wear از دیگر برنامه های شستو در ماشین لباسشویی هستند.

 

  • برنامه‌ی شستشوی ملحفه و روتختیDUVET
  • برنامه‌ی شستشوی البسه‌ی رنگی COLOR WEAR
  • برنامه‌ی شستشوی البسه حجیم و ضخیم BULKY
  • برنامه‌ی شستشوی خودکار دیگ DRUM CLEAN
  • برنامه‌ی شستشوی البسه‌ی کودکان Baby care
  • برنامه‌ی شستشوی البسه‌ی ورزشی sport wear
  • برنامه‌ی آبکشی اضافه‌ی البسه EXTRA RINSE
  • برنامه‌ی تنظیم سرعت دور خشک کن (600 تا 1400دور بر دقیقه) SPIN
  • برنامه‌ی شستشوی تاخیری با قابلیت تنظیم از 1 تا 24 ساعت DELAY
  • برنامه‌ی شستشوی اقتصادی البسه نخی و کتان (مقرون به صرفه) COTTON ECO

 

 

 شستشوی ۱۵ دقیقه ای

 این برنامه برای مواقعی است که خیلی عجله دارید و می خواهید لباس را در کمترین زمان شسته و بپوشید. با این برنامه می توانید ظرف ۱۵ دقیقه لباس خود را برای پوشیدن آماده کنید.

 

 شستشوی ۴۵ دقیقه ای

یکی دیگر از برنامه های شستشوی لباسشویی مدل ۷۶۴۰۱، برنامه شستشوی لباس در ۴۵ دقیقه است. از این برنامه می توان برای البسه کثیف استفاده کرد و تا ۹۰ درصد لباس را خشک کرد.

 

اضافه یا کم کردن لباس حین کار (ADD GARMENT)

یکی از ویژگی هایی که لباسشویی پاکشوما مدل ۷۶۴۰۱ دارد این است که می توانید با فشردن یک دکمه لباسشویی را متوقف کرده، درب را باز کرده و لباس اضافه و کم کنید.





:: برچسب‌ها: بررسی ماشین لباسشویی پاکشوما TFB-76401 , کیفیت ماشین لباسشویی پاکشوما TFB-76401 , مشخصات ماشین لباسشویی پاکشوما TFB-76401 , قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما TFB-76401 , خرید ماشین لباسشویی پاکشوما TFB-76401 , ماشین لباسشویی پاکشوما ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: